Már leadtam a rendelésem, de rossz címet/telefonszámot adtam meg, módosítanám. Mit tegyek?

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@nosee.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat. Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat. Ha nem [...]

által|2024-08-29T09:59:18+01:00augusztus 29th, 2024||0 hozzászólás

Már leadtam a rendelésem, de szeretnék még beletenni egy vagy több terméket. Mit tegyek?

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@nosee.hu e-mail címen és betesszük a kívánt extra terméke(ke)t a rendelésedbe. Az extra termékek árát utánvételes vásárlás esetén egyszerűen hozzáadjuk az utánvét összegéhez, bankkártyás fizetés esetén pedig e-mailben küldünk egy linket, [...]

által|2024-08-29T09:58:56+01:00augusztus 29th, 2024||0 hozzászólás

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről. Mit tegyek?

Ha a rendelésed leadása után nem kaptál visszaigazoló e-mailt, előfordulhat, hogy félre csúszott valami a rendszerünkben vagy hibásan adtad meg e-mail címed. Ha pár óra elteltével se érkezne meg a visszaigazoló e-mail, jelezd felénk az info@nosee.hu e-mail címen, mert a futárszolgálat által küldött tájékoztatás is a megadott e-mail címre fog érkezni.

által|2024-08-29T09:58:27+01:00augusztus 29th, 2024||0 hozzászólás

Megszakadt az online bankkártyás fizetés, mit tegyek?

Időnként előfordul, hogy a rendszer kiléptet, ennek több oka is lehet. Az egyik leggyakoribb az időtúllépés. Arra kérünk, hogy fizetési adataidat (kártyaszám, stb.) készítsd elő, és próbáld újra a fizetést bármiféle megszakítás nélkül. Ha még így is kiléptet a rendszer, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk megoldani a problémát!

által|2024-08-29T09:57:43+01:00augusztus 29th, 2024||0 hozzászólás

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

Webáruházunkban jelenleg bankkártyás fizetéssel (a Barion biztonságos felületén keresztül) és utánvétellel vásárolhatsz. Utánvét esetén Az MPL csomagautomatánál kizárólag bankkártyával A GLS csomagautomatánál bankkártyával és készpénzzel A futárnál házhozszállításkor készpénzzel és bankkártyával A postákon, valamint a postapontokon (MOL, Coop, Media Markt) készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni Az utánvétkezelés díja 390 forint.

által|2024-08-29T09:57:17+01:00augusztus 29th, 2024||0 hozzászólás
Go to Top