Megszakadt az online bankkártyás fizetés, mit tegyek?

Időnként előfordul, hogy a rendszer kiléptet, ennek több oka is lehet. Az egyik leggyakoribb az időtúllépés. Arra kérünk, hogy fizetési adataidat (kártyaszám, stb.) készítsd elő, és próbáld újra a fizetést bármiféle megszakítás nélkül. Ha még így is kiléptet a rendszer, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk megoldani a problémát!

által|2024-08-29T09:57:43+01:00augusztus 29th, 2024||0 hozzászólás

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

Webáruházunkban jelenleg bankkártyás fizetéssel (a Barion biztonságos felületén keresztül) és utánvétellel vásárolhatsz. Utánvét esetén Az MPL csomagautomatánál kizárólag bankkártyával A GLS csomagautomatánál bankkártyával és készpénzzel A futárnál házhozszállításkor készpénzzel és bankkártyával A postákon, valamint a postapontokon (MOL, Coop, Media Markt) készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni Az utánvétkezelés díja 390 forint.

által|2024-08-29T09:57:17+01:00augusztus 29th, 2024||0 hozzászólás
Go to Top