Ritkán vagyok otthon. Hogyan tudom átvenni a csomagot?

Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni: Egyrészt rendelésedet kérheted a többezer MPL vagy GLS csomagautomata, posta, vagy postapont egyikébe. Másrészt rendelésedet kérheted a munkahelyedre is, vagy, ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot (ehhez azonban a Te meghatalmazásodra van szükség). Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.

által|2024-08-29T10:09:50+01:00augusztus 29th, 2024||0 hozzászólás

Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagot kézbesítéskor?

Az MPL összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. A második sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomagot beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz. A postán 5 naptári napon keresztül tudod átvenni a csomagot. Ha 5 naptári napon belül nem vetted át a csomagot, akkor azt visszaszállítják hozzánk.

által|2024-08-29T10:09:07+01:00augusztus 29th, 2024||0 hozzászólás

Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat?

Az MPL hétköznapokon 8:00 és 17:00 között kézbesíti a csomagokat. Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel. MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282 GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660

által|2024-08-29T10:08:43+01:00augusztus 29th, 2024||0 hozzászólás

Mi történik, ha nem vagyok éppen a megadott címen, amikor a futár keres?

Ha éppen nem tartózkodsz a megadott címen amikor a futár érkezik, akkor nincsen semmi gond, mert az MPL összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Ha előre tudod, hogy nem leszel a megadott címen a kézbesítés idején, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a [...]

által|2024-08-29T10:08:30+01:00augusztus 29th, 2024||0 hozzászólás

Mit tegyek, ha helytelen szállítási címet / telefonszámot / stb.-t adtam meg?

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál a futárszolgálattól e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@nosee.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat. A rendeléseket általában minden munkanapon 12:00-kor zárjuk, így eddig van lehetőséged az ilyen típusú módosításra. Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor kérjük hívd [...]

által|2024-08-29T10:07:56+01:00augusztus 29th, 2024||0 hozzászólás
Go to Top