Hol tudom átvenni személyesen a rendelésem?
A központi raktár címe: 1112 Budapest, Repülőtéri út 2 Bridge Logistic csomagpont. Az épület előterében nyomd meg a csengőt és a raktárosok pillanatokon belül a segítségedre lesznek.
A központi raktár címe: 1112 Budapest, Repülőtéri út 2 Bridge Logistic csomagpont. Az épület előterében nyomd meg a csengőt és a raktárosok pillanatokon belül a segítségedre lesznek.
Rendelésed munkanapokon 9-16 óra között bármikor át tudod venni – akár közvetlenül az után, hogy leadtad a rendelésed.
Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni: Egyrészt rendelésedet kérheted a többezer MPL vagy GLS csomagautomata, posta, vagy postapont egyikébe. Másrészt rendelésedet kérheted a munkahelyedre is, vagy, ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot (ehhez azonban a Te meghatalmazásodra van szükség). Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.
Igen, azonban ehhez írásbeli meghatalmazásra van szükség. Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.
Az MPL összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. A második sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomagot beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz. A postán 5 naptári napon keresztül tudod átvenni a csomagot. Ha 5 naptári napon belül nem vetted át a csomagot, akkor azt visszaszállítják hozzánk.
Házhoz szállítás során a futár a kézbesítés megkísérlése előtt előzetesen telefonon felhív a rendeléskor megadott telefonszámon.
Az MPL hétköznapokon 8:00 és 17:00 között kézbesíti a csomagokat. Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel. MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282 GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660
Ha éppen nem tartózkodsz a megadott címen amikor a futár érkezik, akkor nincsen semmi gond, mert az MPL összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Ha előre tudod, hogy nem leszel a megadott címen a kézbesítés idején, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a [...]
Természetesen igen, a rendelésekhez írt megjegyzéseket minden esetben továbbítjuk a futárnak.
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál a futárszolgálattól e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@nosee.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat. A rendeléseket általában minden munkanapon 12:00-kor zárjuk, így eddig van lehetőséged az ilyen típusú módosításra. Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor kérjük hívd [...]